Bahasa: EN | 中文 | BM |

Blog

Enjin carian Microsoft Bing (bing.com) kini mencapai 100 juta / pengguna aktif setiap hari, dengan peningkatan 4 kali ganda / pemasangan aplikasi Bing setiap hari. Selain itu, lebih dari 200 juta gambar telah dihasilkan dari Bing Image Creator.

Untuk pengetahuan umum: Microsoft adalah pelabur terbesar dalam OpenAI, dan Microsoft telah menyatakan bahawa teknologi terbaru ChatGPT akan diutamakan dalam produk Microsoft, termasuk enjin carian Bing. Sebelum ini, kita dapat melihat bahawa ChatGPT-4 juga telah digunakan terlebih dahulu dalam Bing.

Walaupun pangsa pasaran Microsoft Bing masih tidak dapat dibandingkan dengan Google, kita boleh melihat bahawa Google benar-benar bimbang tentang perkara ini dan terburu-buru memperkenalkan AI Chat versi Google - Bard. Penulis pernah menggunakan Bard, tetapi ia tidak sehebat ChatGPT dan Bing dalam hal ketepatan menjawab soalan dan sokongan bahasa yang disediakan, ia masih seperti produk yang belum siap sepenuhnya.


Kemas kini seterusnya untuk enjin carian Microsoft Bing dan pelayar Edge.


 
  1. Bing.com sekarang telah dibuka untuk umum dan tidak perlu mendaftar daftar tunggu untuk mencuba Bing Chat yang didukung oleh kecerdasan buatan (AI).
  2. Fungsi carian dan perbualan Bing dan Edge kini lebih visual, menawarkan jawapan yang kaya dengan gambar, video, dan carta, serta sokongan mod pelbagai yang akan dilancarkan tidak lama lagi.
  3. Fungsi carian dan perbualan Bing dan Edge kini menjadi lebih cekap dengan sokongan sejarah perbualan, perbualan berterusan, pengeksportan dan perkongsian kandungan perbualan, ringkasan dokumen panjang, dan lain-lain.
  4. Fungsi carian dan perbualan Bing dan Edge kini menjadi lebih terbuka, membenarkan pembangun dan pihak ketiga untuk membina plugin pada Bing untuk membantu pengguna menyelesaikan pertanyaan dan tugasan mereka.
Untuk para pengusaha, selain terus mengoptimalkan peringkat situs web pada mesin pencari Google, sekarang juga harus mulai berusaha untuk meningkatkan peringkat pada Bing!

Berita baiknya, sistem situs web ONESYNC TDO AI SEO kami tidak hanya dapat melakukan optimasi mesin pencari Google secara otomatis dengan cerdas dan memasangkan kata kunci, tetapi juga melakukan optimasi peringkat otomatis pada mesin pencari Bing! Bing AI Chat semakin kuat, meskipun belum dapat mengalahkan Google di masa depan, setidaknya penggunaannya semakin umum dan tidak dapat dihindari.

Kami akan memastikan bahwa pelanggan kami mendapatkan keunggulan absolut dalam medan perang pemasaran online! Terutama di masa depan yang dipimpin oleh AI! Hubungi kami untuk informasi lebih lanjut tentang pembuatan situs web!

Punca: Announcing the next wave of AI innovation with Microsoft Bing and Edge - The Official Microsoft Blog

05 May 2023

Dapatkan Konsultasi Profesional dari Pakar Pemasaran Laman Web kami!

Demo Percuma